03433350526

پشتیبانی ۲۴ ساعت ۷ روز هفته

19:00 - 07:30

ساعت های کاری

ارتباط با ما

  • معرفی واحد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

    شرکت مدیران خودرو در راستای تداوم ارتباط با گروه مشتریان و به منظور توجه بیشتر به خواستگاه آنان، اقدام به ایجاد واحد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) نموده است.

  • خط مشی مدیریت ارتباط با مشتری و بررسی شکایات مشتری

    “ما بر آنیم تا در جهت کسب حداکثر رضایت مشتریان با برقراری ارتباط دو طرفه از نظرات ایشان در جهت بهبود کیفیت محصولات و خدمات بهره برده و پاسخگویی مناسب برای شکایات احتمالی از طریق بکارگیری اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه با حفظ احترام متقابل باشیم. لذا برای رسیدن به این مهم، استانداردهای ISO 9001:2015, ISO10002:2018, ISO 10004:2018 را به عنوان الگو انتخاب نموده و کلیه پرسنل سازمان خود را متعهد به اجرای آن می‌دانند.”

  • اهداف این واحد
    • برقراری ارتباط دوطرفه و شنیدن صدای مشتری
    • بررسی شکایات و درخواست‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن
    • توجه به دیدگاه‌ها و خواسته‌های مشتریان
  • فلوچارت رسیدگی به شکایات

    برای دریافت فایل فلوچارت اینجا کلیک کنید.

  • نحوه تماس با واحد مدیریت ارتباط با مشتریان و رسیدگی به شکایات

    تلفن: ۴۷۶۵۱-۰۲۱ – داخلی ۴
    ایمیل: crm@safarimotors.ir

This website uses cookies and asks your personal data to enhance your browsing experience. We are committed to protecting your privacy and ensuring your data is handled in compliance with the General Data Protection Regulation (GDPR).